VL_bw_img_2020_1200x600.jpg

Spørgsmål og svar | Vitaelab

VitaeLab tilbyder en praktisk leveringsservice, som er fleksibel og tryg til fordelagtige priser. Her finder du svar på ofte stillede spørgsmål.

Hvordan fungerer automatisk leveringsservice?

At handle hos VitaeLab skal være enkelt, trygt og fleksibelt. Din bestilling sendes direkte til din postkasse med brev senest ca. 10 hverdage efter vi har modtaget din bestilling. De følgende forsendelser vil derefter automatisk blive sendt til dig i henhold til produktets leveringsfrekvens. 

Kan jeg tage en pause, stoppe eller ændre i mit abonnement?

Du kan  til enhver tid ændre i dine leverancer og du kan pause eller opsige abonnementet når du ønsker det. Vi anbefaler du ringer til vores kundeservice på telefon 70 80 81 81 eller pr. email til kundeservice@vitaelab.dk - Så finder vi en løsning der passer til dine ønsker. 

Er der bindings tid?

Nej der er ingen binding. Når du er abonnenet hos VitaeLab har du ingen binding og du kan sætte dit abonnement på pause. Du skal dog være opmærksom på leveringstid og at du derfor skal opsige dit abonnement senest en uge før du modtager næste forsendelse. 

Kan VitaeLabs produkter købes i butikker?

Nej, i Danmark kan du udelukkende købe vores kosttilskud som abonnement direkte hos os. 

Kan jeg bestille for flere personer samtidig?

Ja, det kan du. Hvis du ønsker et eller flere kosttilskud til mere end én person kan du vælge at få leveret præcis det antal der passer til din husstand. Ring eller send en e-mail til vores kundeservice - Så sørger vi for at du får det rette antal. 

Kan jeg returnere varer?

Du har fuld tryghed og 14 dages fortrydelsesret når du handler hos os. Du kan til enhver tid benytte dig af din ret til at retunere dit køb indenfor 14 dage fra du modtager din bestilling. Produkterne du retunere skal naturligvis være ubrugte og i samme stand som ved modtagelsen. Du kan kontakte kundeservice eller benytte returskemaet du finder på bagsiden af velkomstbrevet. Ved returnering skal du selv afholde forsendelsesomkostningen.  

Hvornår modtager jeg bestillingen?

Du modtager din bestilling indenfor ca. 10 hverdage efter vi har modtaget din bestilling. Forsendelsen sendes som brev direkte til din hjemmeadresse, og er smal nok til komme gennem de fleste brevsprækker. Med i din forsendelse finder du din faktura. Herefter vil du modtage en forsendelse afhængigt af hvilket produkt, du har valgt.

Hvordan betaler jeg?

Du betaler ikke forud hos VitaeLab. Faktura sendes med din bestilling og du har 21 dage til at betale den i fred og ro. Vi beder aldrig om private informationer som konto eller kreditkort da vi udelukkende bruger faktura. Forfaldsdatoen på din faktura er baseret på dit personlige abonnement og kan være placeret på alle tidspunkter af måneden afhængig af dit leveringsinterval. 

Ved for sen betaling sender vi en betalingspåmindelse. På denne opkræves et rykkergebyr på 100 kr. Såfremt betalingen sendes til inkasso, dækkes omkostningerne til dette af dig som kunde.

Er der en aldersgrænse for køb?

Du skal være 18 år for at kunne bestille på Vitaelab.dk.

Hvor mange kapsler indeholder en æske?

En forsendelse med VitaePro indeholder 44 kapsler, som dækker anbefalet dagsbehov til en person i 6 uger. Dosering: 1 kapsel dagligt.

Hvordan kommer jeg i kontakt med kundeservice?

Du kan kontakte kundeservice på telefon  70 80 81 81 hverdage mellem klokken 08.30–16.30. Du kan også benytte dig af vores kontaktformular eller sende en e-mail til kundeservice@vitaelab.dk